E-MAIL: biuro@netkomp.com.pl

INFOLINIA: 801 005 095

 

Opis Szczegółowy opis Rozszerzenia  Minimalne wymagania  Porównanie

 

Porównanie programów z linii Subiekt

Poniższe tabele przedstawiają porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Subiekt - Subiekt GTSubiekt nexo oraz Subiekt nexo PRO.

W zestawieniach zastosowano następujące oznaczenia:

  • "-" - funkcja nie jest realizowana przez program;
  • "+" - funkcja jest realizowana przez program;
  • "+/-" - funkcja jest realizowana, ale tylko częściowo;
  • "*" - funkcja jest realizowana w dodatkach dla InsERT GT (np. PLUS dla InsERT GT, Sfera dla Subiekta GT).
Funkcja

GT

nexo

nexo PRO

Klienci      

Podział na firmy, osoby, przedstawicieli itd.

+/- + +

Przekształcanie typów kontrahentów (np. osobę w przedstawiciela handlowego)

-

+ +

Definiowanie struktury organizacyjnej klientów (centrala + oddziały)

-

+

+

Seryjny tryb dopisywania klientów

-

+

+

Wielu opiekunów klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów

-

+

+

Zastępstwa opiekunów z aktywowaniem i dezaktywowaniem

-

+

+

Zdefiniowane szablony klientów

-

+

+

Przypisywanie wzorców wydruku dokumentów per klient

-

+

+

Ewidencjonowanie wielu adresów i danych kontaktowych

+/-

+

+

Zaawansowane pola własne klientów

*

-

+

Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego

+/-

+

+

Indywidualne scenariusze windykowania klienta

-

+

+

Definiowanie parametrów dostaw od klienta

-

+

+

Importowanie i eksportowanie danych klientów (w nexo tylko format EPP)

+

+/-

+/-

Asortyment      

Definiowanie modeli asortymentu z generowaniem wariantów asortymentu (np. buty w różnych rozmiarach, kolorach) na podstawie definicji modelu

+/-

+

+

Hierarchiczne jednostki miary z definiowaniem rozmiarów, wagi, objętości, kodu kreskowego i PLU per każda jednostka miary

+/-

+

+

Definiowanie i wykorzystanie minimalnego, maksymalnego i optymalnego stanu magazynowego asortymentu

+/-

+

+

Zamienniki asortymentu

-

-

+

Wielu dostawców i odbiorców asortymentu z przypisaniem deklarowanych cen

-

-

+

Działy sprzedaży

-

+

+

Definiowanie wielu cenników podstawowych z definiowaniem progów cenowych

+/-

+

+

Rozbudowane cenniki dodatkowe

-

-

+

Definiowanie usług wymagających zużycia materiałów do ich wykonania

-

-

+

Galeria zdjęć asortymentu

+/-

+

+

Obsługa kosztów recyklingu

-

+

+

Definiowanie automatycznej numeracji partii przyjmowanego asortymentu

-

-

+

Definiowanie działań (np. zadań), które zostaną wygenerowane wraz z użyciem asortymentu na wybranych typach dokumentów (wymagana licencja Gestora)

-

+

+

Funkcje wspólne dla dokumentów      

Konfigurowanie widoczności poszczególnych pól w dokumentach

- + +

Graficzna mapa powiązań między dokumentami

-

+

+

Kosztorysowanie usług w oparciu o użyte materiały

-

-

+

Definiowanie sposobu i miejsca dostawy

+/-

+

+

Ewidencjonowanie i wliczanie kosztów dodatkowych (np. transport, ochrona)

-

-

+

Wyliczanie podatku VAT jako sumy z pozycji dokumentu lub według obrotu w stawce

-

+

+

Stosowanie precyzji ceny asortymentu do 6 miejsc po przecinku

-

-

+

Dopisywanie działań do dokumentów i pozycji dokumentów (wymagana licencja Gestora)

+/-

+

+

Kopiowanie i wklejanie pozycji asortymentowych między dokumentami

+/-

+

+

Statusy dokumentów reprezentujące przebieg procesów w firmie

+/-

+

+

Możliwość opisywania księgowego dokumentów wysyłanych do księgowości

-

+

+

Konfigurowalne podsumowanie specyfikacji towarowej (m.in. masa, objętość, kwota netto, brutto, wartości zrealizowane, niezrealizowane, obrót opakowaniami itd).

+/-

+

+

Wstawianie pozycji asortymentowych z możliwością podglądu danych (np. zdjęcia asortymentu)

-

+

+

Definiowalne kolorowanie pozycji (np. sprzedawanych poniżej kosztów, minimalnej marży, gratisów, całkowicie zrealizowanych itd.)

+/-

+

+

Wprowadzenie historii danych asortymentu

-

+

+

Ręczne sterowanie kolejnością pozycji na dokumentach

-

+

+

Kumulowanie jednakowych pozycji wstawianych do dokumentu

+/-

+

+

Wydruki niefiskalne - możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowania na niej dowolnych dokumentów

-

-

+

Zamówienia od klientów i do dostawców      

Dedykowane dokumenty: zamówienie od klienta, faktura pro forma, zamówienie do dostawcy

+/-

+

+

Definiowanie minimalnej wpłaty niezbędnej do realizacji zamówienia od klienta

-

-

+

Rezerwacje asortymentu zamówionego przez klienta

+/-

+/-

+

Obsługa kompletacji zamówień, czyli zapewnienia stanów magazynowych odpowiednich do zrealizowania zamówień

-

-

+

Montaż kompletów na podstawie zamówionego asortymentu

-

+

+

Określanie zamawiającego, nabywcy, odbiorcy i płatnika na zamówieniach

-

+

+

Częściowa, wielostopniowa realizacja zamówień od klientów

+/-

+

+

Generowanie zamówień do dostawców na podstawie asortymentu zamówionego przez klientów z opcjonalnym zamawianiem składników kompletów

+/-

+

+

Kontrola kolejności realizacji zamówień od klientów

-

-

+

Dedykowany widok asortymentu zamówionego przez klientów ze zbiorczą realizacją

-

-

+

Dedykowany widok asortymentu na wyczerpaniu z inteligentnym generowaniem zamówień do dostawców

-

-

+

Dokumenty handlowe      

Sprzedaż z wielu magazynów na dokumencie

-

+

+

Wiele algorytmów sprzedaży (FIFO, LIFO, HIFO itd.)

+/-

+/-

+

Faktury zaliczkowe z obsługą stopniowego wydawania asortymentu oraz przypisywaniem zaliczek do pozycji

+/-

+

+

Sprzedaż ze wskazanych dostaw

*

-

+

Organizowanie promocji

+/-

+

+

Faktury RR z obsługą Funduszy Promocji

+/-

+

+

Dokumenty magazynowe      

Zlecenia montażu kompletów ze stosowaniem receptur

-

+

+

Przenoszenie kosztów składników na komplet (korekta kosztów składników, które zostały użyte w procesie kompletacji)

-

+

+

Korekty dokumentów magazynowych

*

+

+

Rozbicie przyjęcia na partie z opisem poszczególnych partii i opcjonalnym pilnowaniem unikalności kodów dostaw

+/-

-

+

Rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych

-

-

+

Przesunięcia międzymagazynowe z wyróżnieniem dostaw w drodze

+/-

+

+

Wyróżnienie niezafakturowanych dostaw z przypomnieniem o konieczności zafakturowania

-

-

+

Zbiorcze fakturowanie dokumentów magazynowych z konsolidacją jednakowych pozycji

+/-

-

+

Dokumenty finansowe i rozrachunki      

Płatności ratalne

-

-

+

Rozliczenia wielowalutowe (w nexo PRO możliwe jest np. zewidencjonowanie faktury w euro płatnej częściowo złotówkami, a częściowo dolarami; w nexo i GT - tylko złotówki z obcą walutą)

+/-

+/-

+

Sesje rozliczeniowe (narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami)

-

-

+

Dyspozycje bankowe (w GT możliwość jedynie wydrukowania operacji bankowej jako polecenia przelewu lub wysłania do homebankingu)

+/-

+

+

Sesje kasowe (narzędzie do weryfikacji pracy kasjera)

-

-

+

Operacje bezgotówkowe rejestrowane w kasie

-

+

+

Kompensaty wielowalutowe

-

-

+

Windykacja należności

+/-

+

+

Wczytywanie wyciągów bankowych z plików CSV

-

+

+

Urządzenia zewnętrzne      

Pobieranie pojedynczych paragonów z kasy fiskalnej

-

+

+

Import raportów dobowych z urządzeń fiskalnych

-

+

+

Obsługa czytników kodów kreskowych (W Subiekcie nexo brak obsługi czytników RS)

+

+/-

+/-

Obsługa kolektorów danych z wczytywaniem danych do dokumentów

-

+

+

Zapis nieznanych w Subiekcie towarów do kartoteki asortymentowej na podstawie odbioru sprzedaży

-

+

+

Obsługa braku stanów magazynowych asortymentu sprzedanego w kasie fiskalnej

+/-

+

+

Raporty      

Przetwarzanie wyników raportów w obiekty systemowe (np. wystawianie dokumentów na podstawie wyników raportu)

-

+

+

Uprawnienia do poszczególnych raportów

-

+

+

Raporty własne użytkowników

+

-

+

Raport ułatwiający kontrolowanie obrotu kaucjonowanymi opakowaniami zwrotnymi

-

+

+

Ogólne      

Biblioteka załączników (dokumentów)

*

+/-

+

Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS

+

+

+

Flagi własne

*

+/-

+

Pola własne

*

+/-

+

Własne wzorce wydruków

+/-

+/-

+

Sfera

*

-

+

Uprawnienia użytkowników organizowane w role

-

-

+

Wiele widoków w modułach, definiowanie własnych widoków

-

+/-

+

Łatwe wyszukiwanie poleceń i danych zapisanych w programie

-

+

+

Szybkie dodawanie dowolnych dokumentów za pomocą dwuliterowych symboli (mnemoników)

-

+

+

Praca kilku programów w jednym oknie aplikacji (multiprogram)

-

+

+

Naklejki

+

+

+

Brudnopis

+

-

-

Dostosowanie interfejsu do indywidualnych wymagań użytkownika (profile interfejsu)

-

+

+

Obsługa jednostek samorządu terytorialnego

+/-

+

+

Jednolity Plik Kontrolny z obsługą faktur detalicznych i pomniejszeń sprzedaży detalicznej

+/-

+

+

Podgląd danych archiwalnych ze starszych programów

-

+

+

Wystawianie deklaracji Intrastat

+

-

-

Obsługa podatku akcyzowego

+

-

-

Pełny ślad rewizyjny - szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach.

+/-

-

+

 

Wyślij zapytanie