Zapewniamy:
-
Możliwość umówienia wizyty i rozwiązania problemu pod stacjonarnym numerem telefonu (0-58) 669-83-22. Nasz pracownik wyśle do Państwa jednego z serwisantów w celu usunięcia usterki.
-
Możliwość zgłoszenia awarii za pomocą formularza Zgłoszenie awarii, znajdującego się na naszej stronie internetowej.
-
Dostępność serwisantów również pod telefonami komórkowymi, jeden z telefonów jest czynny 24 h.
-
Doświadczony zespół serwisantów. Dzięki zespołowi mają Państwo pewność, że Państwa problem zostanie rozwiązany w jak najszybszym czasie. Choroba lub urlop jednego z pracowników nie stanowi kolizji, ponieważ wysyłany jest wówczas kolejny serwisant, co daje Państwu poczucie bezpieczeństwa i zapewnia nasze szybkie działanie.
-
Fachową obsługę wynikającą z wieloletniego doświadczenia oraz ciągłych szkoleń podnoszących nasze kwalifikacje.
-
Kompleksową obsługę Państwa firmy dzięki czemu zyskają Państwo czas. Dzwoniąc do nas spełnimy Państwa wszystkie życzenia odnośnie aspektu informatycznego Państwa firmy- rozwiążemy problemy serwisowe, sieciowe, sprzętowe, dostarczymy nowy sprzęt, rozwiążemy problemy serwerowe - trafnie rozpoznamy Państwa wszystkie potrzeby.
-
Szybką reakcję, co zapewnia funkcja zdalnego pulpitu dzięki czemu na Państwa życzenie jesteśmy w stanie połączyć się z Państwa komputerem i usunąć usterkę – czas reakcji jest najkrótszy z możliwych.