REGULAMIN NAPRAW LAPTOPÓW
Regulamin:
GWARANCJA
-
Na naprawę udzielana jest gwarancja na okres 3 m-cy.
-
Na części udzielana jest gwarancja producenta w terminie przez niego przewidzianym.
-
Uszkodzenie plomb lub ślady uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych itp. oraz używanie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych dyskwalifikują sprzęt z naprawy gwarancyjnej.
-
Nie udzielamy gwarancji na sprzęt po zalaniu, który udało się naprawić.
-
Wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w okresie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Serwis nie odpowiada za legalność oprogramowania i danych zawartych na nośnikach dostarczonych do serwisu. Serwis gwarantuje poufność danych zawartych na nośnikach dostarczonych ze sprzętem.
- Serwis gwarantuje wykonanie podwójnej kopii danych w przypadku reinstalacji systemu lub formatowania dysku.
-
Serwis zastrzega sobie prawo zwrotu nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku dostępnych części oraz innych czynników niezależnych od serwisu.
-
Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nie naprawionego sprzętu o odmiennych od zgłoszonych w zleceniu objawach.
-
W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu klient zostanie obciążony kosztem diagnozy zawartej
w cenniku.
-
W przypadku rezygnacji z naprawy po ustaleniu kosztów i potrzebnych części klient zostanie obciążony kosztem dotychczasowego postępowania oraz zamówionych lub zakupionych części.
-
Niniejsze zlecenie naprawy stanowi umowę o dzieło na wykonanie tej naprawy.
-
Serwis nie odpowiada za wady ukryte sprzętu, zdarzenia losowe, oraz usterki powstałe bez winy serwisu.
-
Serwis odpowiada za uszkodzenia mechaniczne, powstałe w czasie przebywania w serwisie.
-
Za sprzęt odebrany po terminie 30 dni od daty wykonania pobierana jest opłata za składowanie w wysokości 5% ceny usługi
za każdy dzień zwłoki. Po upływie 90 dni sprzęt zostaje zezłomowany.
-
Wymienione części zostaną zwrócone.
CZAS NAPRAWY
-
Serwis zawsze informuje telefonicznie lub SMS o zakończeniu naprawy i możliwości odebrania sprzętu.
KOSZTY NAPRAWY
-
Ceny są ustalane przez serwis w oparciu o cennik usług serwisowych dostępny w siedzibie firmy oraz ceny części użytych do naprawy.
-
Serwis dokonuje naprawy zgłoszonych usterek bez dodatkowych ustaleń do kwoty zawartej na karcie serwisowej. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek lub możliwości naprawy serwis skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia zakresu robót.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisu kodeksu cywilnego.